vineri, 20 martie 2009

Columbianul Dayro Moreno – patru ani şi jumătate în Ghencea

Steaua a dat lovitura pe piaţa transferurilor prin aducerea columbianului de 22 de ani Dayro Moreno. Atacantul din ţara care i-a dat fotbalului pe Valderrama, Asprilla sau Higuita a semnat un contract valabil pe patru ani şi jumătate, jucătorul urmând să poarte tricoul cu numărul 27. Mai mult, el a efectuat, în cursul dimineţii, şi vizita medicală la Institutul Naţional de Medicină Sportivă. Moreno a declarat că este „foarte mulţumit şi fericit“ că a venit „la un club atât de mare precum Steaua“.

„Am văzut echipa jucând în Liga Campionilor şi consider că este una dintre cele mai bune din Europa. Va fi foarte bine pentru cariera mea să joc
aici şi sper să triumf alături de noii mei colegi şi să luăm titlul de campioni“, a spus sudamericanul. De asemenea, Moreno le-a transmis suporterilor stelişti că este foarte fericit să joace pentru echipa lor favorită. „Sper ca golurile mele să îi facă foarte fericiţi de acum încolo. Oamenii din România şi în special cei de la Steaua mi-au lăsat o impresie foarte plăcută până acum. Toată lumea s-a purtat frumos cu mine şi sper să mă adaptez cât mai repede aici“, a precizat noua senzaţie a fotbalului columbian.

Armenteros refuză din nou

În altă ordine de idei, mijlocaşul argentinian Daniel Armenteros spune că nu doreşte să vină la Steaua, preferând să rămână la echipa a doua a Sevillei: „Este o mândrie pentru mine că a vrut să mă transfere o echipă precum Steaua, dar mă simt foarte bine aici şi vreau să termin şi ultimele şase luni ale împrumutului. Eu vreau să rămân la FC Sevilla. Am fost împrumutat până în vară, iar Sevilla are opţiune de cumpărare. Nu am primit nicio veste din partea clubului, dar sper să se întâmple ceva până la finalul sezonului“.

Niciun comentariu: